Tip 7: Prijs is emotie

prijs is een emotie

Maar dan wel één die wordt bepaald door de context en de manier van communiceren. Wie hier geen rekening mee houdt, veroorzaakt 'prijspijn' in het brein van de consument. En dat is uiteraard geen goede zaak. Wie de conversie wil verhogen moet deze prijspijn dus minimaliseren. Verrassend genoeg hoeft een prijs daarbij niet eerlijk te zijn, maar moet eerlijk voelen. Een manier om dit teweeg te brengen bij een prijs die hoog aanvoelt, is deze te bundelen met diensten of een financiering. (Dooley, 2012)

Beoordeel deze tip:

* Uw feedback wordt zo snel mogelijk door ons beoordeeld en gepubliceerd.

Anderen over deze tip:

 
Laat ons weten wat u van deze tip vindt.
ico
Adres toevoegen
Voeg hieronder een adres toe aan uw adressenboek.

Vestigingsinformatie

Adreslijst

    Contactpersoon

    ico

    Gratis 20 tips om van uw mailing een succes te maken

    Met bewezen tips vanuit de neuromarketing.

    Hiermee meldt u zich ook aan voor onze mailing, zodat u geen acties misloopt!

    Laat ons u bellen
    Vul uw telefoonnummer in en wij bellen u terug.
    Bel me
    Chatten
    Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur.
    Direct chatten