Tip 5: Probeer je te onderscheiden

probeer je te onderscheiden

Het brein is een paradoxaal systeem. Het houdt niet van verandering, maar is snel verveeld. Wie het brein wil boeien, moet dus een 'sweet spot' creëren waarin beide uitersten hun balans vinden. Een goed gemaakte reclamefolder is een mix van herkenbaarheid en verrassing. Ook door de jaren heen is het van groot belang herkenbaar te blijven. Als de werking of het resultaat gaandeweg afneemt, speel dan met de verrassing en zeker niet met de herkenbaarheid. (De Munnik, 2011)

Beoordeel deze tip:

* Uw feedback wordt zo snel mogelijk door ons beoordeeld en gepubliceerd.

Anderen over deze tip:

 
Laat ons weten wat u van deze tip vindt.
ico
Adres toevoegen
Voeg hieronder een adres toe aan uw adressenboek.

Vestigingsinformatie

Adreslijst

    Contactpersoon

    ico

    Gratis 20 tips om van uw mailing een succes te maken

    Met bewezen tips vanuit de neuromarketing.

    Hiermee meldt u zich ook aan voor onze mailing, zodat u geen acties misloopt!

    Laat ons u bellen
    Vul uw telefoonnummer in en wij bellen u terug.
    Bel me
    Chatten
    Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur.
    Direct chatten